Elip bende sizinle aynı durumdayım, inanılmaz düşkün araştırdım sürekli ama fayda yok 20 aylık çok seviyordum emmesini ama artık kabusa döndü, yolda havada karada saat başı ve uzun sürelerle emiyor hala, kendim post açtım yetmedi şimdi araştırıyorum kim ne yaptı nasıl yaptı diye. Oysa her çocuk farklı ama insan bişeyler duymak istiyor inanılmaz çaresiz hissediyorum kendimi