Cerenok benimde 4,5 aylıkken dökülme başladı aşırı avuç avuç dökülüyordu duşa girmek saçımı taramaktan korkuyordum , vitaminlerime falan baktırdım bişey çıkmadı bebeğim 8 aylık olacak son bir aydır dökülme azaldı biyotinli şampuan kullanabilirsiniz , saçınızı falan boyatıyorsanız boyatmayın kimyasal bişey kullanmayın