Hmsltnkskn benim normalde troidim yok ama gebeliğe bağlı troidim yükselmişti ailemde var annemlerde. Gebelik bitince hemen test yaptırmıştım normal duruyordu,sonrada bi buçuk senedir hiç baktırmadım belki de dediğiniz gibi o ve b12 olabilir. B12 ara ara fısfıs kullanıyorum ama sürekli düşük çıkıyor benim genelde. Teşekkür ederim