Bende kızımı kız gibi yetiştiririm ama ona asla o erkek işi sen yapamazsın gibi sınırlandırmam ayrıca ileride fizyolojik olarak kendini farklı hissediyorsa da saygı duyarım bunlar tercih değil çünkü o her haliyle benim çocuğum yapılabilecek birşey varsa yaparım yoksa da çocuğumun hep arkasında olurum asla dışlamam dışlatmam