Nur26422
Benim kızım 2 yasında.
3-4 şarkı söylüyor.
Anne emzik nerede?
Anne montunu giy
Gibi 3 lü bazen 4 lü cümleler kuruyor.
Son 1 ayda dili cok açıldı öncesinde tek kelime kullanıyordu ben de endişe ediyordum 2 yasında konusabilcek mi diye.
Doğdugundan beri tv acık.
Son 1-2 ayda farklı olarak masa sandalye aldım günde yaklasık 1 saat kitap etkinliği yaptık. Büyük sorular kitabım serisiyle başladık. Cırtlı kitaplar fenerli kitaplar baya ilgisini çekti ve dediğim gibi 1 ayda tamamen açıldı.
Bizim doktorumuz 1 bucuk yaş muaynesinde 2 yasına geldiğinde 2li kelime ile cümle kurması gerekiyor eğer kurmazsa dil terapistine götürün dil gecikmesi olmasın demişti