Nur26422 Kızlar bebeğim 2 yaş 18 günlük daha konuşmuyor tek tuk kelime söylüyor oda şunlar baba , gitti, bitti , ba ba ( bay bay ) dee (gel ) öpücük atıyor , ba ( bak ) bu kadar normal mi milletin çocuğuna bakıyorum bir buçuk yaşında baya konuşuyor
UcuBulunamayanBant Nur26422 valla benimki 2bucuk yas konusmuyor doktor zamani var demekki daha dedi 3yasi beklicem olmazsa terapiste goturcem
ebruuc Nur26422 geçen haftalarda aynı sebepten soru sormuştum kimisi benim bebeğim 15 aylık konuştu dedi kimi 2 yaş dedi hepimizin yavruları farklı zamanlarda konuşmuş benim kızımda 25 aylık belli başlı şeyler konuşuyordu aa demeden dibinde bitiyorduk 10 gündür televizyonu hiç açmıyorum derdini anlatana kadar anlamamış gibi yapıyorum bugün nasılsın diye sordum ilk kez iyiyim dedi zamanı var diyorum yoksa terapiste gideceğim bende ama açılacak gibi
Aselemine27 Nur26422 benim kızımda 2 yaşında konuşuyor yani anlatıyor herşeyi bazı çocuklar geç konuşuyor hepsi aynı değil yeğenim mesela baya geç konuştu artık ablam doktora götürecekti korkmaya başladılar ama sonunda çok güzel konuştu
Nur26422 ebruuc bende deyeceğim bu yöntemi çizgi film de izliyor oda engelliyor bende derdini anlatmadan anlıyorum izin vereyim kendi çabalasın
Saresi Nur26422 normal değil 2 yaşında bir çocuğun en azından anne gel gibi iki kelimeli basit cümleleri kurması gerekir lütfen ihmal etmeyin
Nur26422 Saresi anne demiyor hala ama dediklerimi söylüyor iki kelimeli olarak da sadece baba de diyor arada bir de bay bay
Burcak52 Nur26422 Bir uzman görmeli. Tabi ki normal değil. Lütfen zamanı var konuşur diyenlere itibar etmeyin. Konuşur konuşur elbett de geç konuşursa herşeyden geri kalır.
sedaozan Nur26422 benim oğlumda öyleydi ama daha çok kelimesi vardı. Öncelikle ses kartları aldım birlikte her gün defalarca yaptık. Sonra çok sevdiği minik bir ayısı var onu konuşturdum onunla oyunlar kurdum. Oğlumla komuşuyormuş gibi oldu ayıcık yani ekran zaten yoktu hayatımızda sonra kelimeleri cümleleri arttı şimdi 28 aylık ve o kadar geveze oldu ki maşallah 😊
Ecem__ Nur26422 kiz cocuklari gercekten daha erken konusuyor..kizim 2 yasindayken iyiki dogdum diye dogum gunu sarkisi soyluyor vidyoda bakiyorum bazen..oglum 19 aylik kelimesi var ama cok degil…konusuncada susmuyorlar surekli bidi bidi 🤭
sedaozan Nur26422 önemli olan o sesleri çıkarmayı öğrenmesi zaten. Siz karşısına geçin ve ağız hareketinizi görsün bizde işe yaradı açıkçası
Saresi Nur26422 öncelikle klasik olarak ekran izliyorsa tamamen kesin az değil 0 ekran. Ne yazık ki ekran her çocuğu aynı şekilde etkilemiyor. Bol bol kitap okuyun ses kartları vs gösterin. Bir uzmana da danışın önemli bir konu
61616161 Nur26422 benim kuzum 2 buçuk yaşında ay o şekilde ve götürdüm bir sıkıntı yok zamanla açılır dedi çocuklarla vakit geçirsin vs ama gerçeği anladığımı anlatmak istedigni farkındayım ikili kelimeyse bile daha yeni geçti psikoloğa gideli daha 2 ay oldu sadece görsel olarak biraz geri dedi o kadar oda düzelir yani ki genel olarak bizim ailede herkes geç konuştu ama ben yined götürdüm normal yani
Pastaneusuluislakkek Nur26422 24 aylıkken sayılı kelimesi vardı; sürekli kullandığı 10 ve unuttuğu 10 kelime gibi, 25 aylık olduğunda bir anda kelime sayısı hızla artmaya başladı, 26 aylık olduğunda artık her şeyi konuşuyor 🥰 kitap okuyun bol bol konuşun ve ekran varsa kesin veya günde 10-20 dk ile sınırlandırın. Biz bu şekilde ilerledik 💐
Pastaneusuluislakkek Nur26422 aynen öyle oldu, o yüzden çok stres yapmayın😊 ben büyük sorular kitabını aldım bu arada o baya ilgisini çekti