Mnli kirikkalp büyük şeylerde kargo büyük çıkıyor sizden kesinti yapıyor o zaman gardropstan anca elbise vs satmak mantıklı dolap da çok kesinti yapıyor 250₺ üstüne de kargoyu satıcı karşılıyor fiyata ekleyin kargo ücretini
Hayalperest_07 Ezgikrkl hiç alışveriş yapmamışsınız galiba bilginiz yok alıcıdan kargo parası alınıyor ismini şuan yalan satıyıcı koruma bedeli diye değiştirmişler
Hayalperest_07 Ezgikrkl keşke bedava olsaydı daha çok ürünlerimiz satılırdı ya ama kargo hizmet bedeli saçma sapan şeyler isteniyor malesef