terliklerimlegeldim TV evet zararlı ama izleyen her çocuk otizm olur, uyaran eksikliği ywşwr, başarısız olur demek yanlış… Ben bir okul öncesi öğretmeniyim aynı zamanda çocuk gelişimciyim. Vakalarda ve çevremde gördüğüm tv izleyen çocukların etraf ile ilişkisi azalıyor ve iletişim sorunu yaşıyor. Mesela eve gelen birine hoşgeldin dememek, selam vermemek gibi… Yada dışarıya çıkarıyorsun çocuğu kafasını tablete telefona gömüyor iletişim kurmuyor bu tarz sorunlar var evet… Ama her çocuk için geçerli değil bu kumar gibi birşey, benim çocukta sorun olmaz seninkinde olur… Mesela yeğenim bebeklikten beri çizgi film izler şuan 12 yaşında derslerinde çok başarılı ve bursluluk sınavını da kazandı. Hâlâ sürekli birşeyler izler ama derslerini de ihmal etmez.