queenx
Burada dil gelişim geriliği, komut almama, uyaran eksikliği başlığı açan annelerin hepsini ben ettim siz etmeyin diyor. Ama böyleleri anlamaz, vicdanını rahatlatmanın yolu da doğruyu yapmaya çalışan annelere saldırmaktan geçer. Renkleri, sayıları, nesneleri öğretmek için ekrandan medet uman annelerin zekasından şüphe etmek lazım. Sen bu kadar basit şeyleri bile kendin öğretemiyor musun da ekrandan destek alıyorsun acaba, diyr merak ederim yani.