569767 bende her ay düzenli olurdum hiç Şaşmazdı 6 gün gecto asırı depresyondayım sinirlerim bozuk bi türlü olamıyorum dün evde test yaptım bişey de çıkmadı binlerce şükür ama neden olmuyorum bilmiyorum
Meryem0234 prensveprensess_ bende en son 6 kasımda oldum 2 ay geçti olmadım ağrılar vs vardı ama sökülmedim test yaptım çıkmadı birşey en sonunda doktora gittim dün muayene etti bir sıkıntı yok du tahlil istedi sağlık ocağından işte eve geldim bi baktım adet olmuşum 😄 bu aralar herkeste geçikme oluyor senin ki de öyledir büyük ihtimalle korkma canım
Meryem0234 Merveahmettoprak sende mi olmadın 😅 korkma kız test yap bakalım ne çıkacak hayırlısı olsun herşeyin , negatif çıkarsa soğan kürü yap bir kaç güne hemen adet olursun
gunesinayi0301 prensveprensess_ ben olmadım ya 2 ay oldu kan tahlili verdim sonucu beta 100 çıkmış sizce var mı hamilelik