Merhaba hanımlar ben pko yum en son adet tarihim 14 Kasım 1 buçuk yaşında oğlum var son 4 seferdir tam zamanında oluyordum şimdi olmadım 4-5 defa test yaptım negatif
Geçen hafta pazar kan verdim 1.2 negatif cuma kadındoğuma gittim ultrasonla baktı rahim duvarın kalın dedi progedtan verdi 10 gün iç olmazsan gel gebelik varsa korur dedi kullanıyorum hala yok ama 2 haftadır acayip kasık batması mide bulantısı ve baş dönmesi var psikolojik mi bilmiyorum soğan suyu falan içtim yok gelmiyor doktor kist yok dedi ne bu şimdi en son kanda yılbaşında yani geçen hafta pazar günü bakıldı birfaha kan vermedim ama cuma idrar testi yaptım evde yine negatif bu kadar gecikme normal mi