Cansuuderinn yapma yaa belki zorlanırsın ama ilerde iyi ki olmuş dersin eminim, ilk çocuğun zor oldu diye bu da zorlayacak diye bişey yok ki hem. Bilmiyorum herkesin kendi hayatı kendi kararı tabi ama ben olsam korkardım hiç aklıma bile gelmedi bu seçenek.. ben bebeğim 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendim tabi ilk zamanlar insan nasıl yetişeceğim korkusuna düşüyor ama şuan bir an önce kavuşmak için gün sayıyorum.. Benim bir anlık hatamın sonucu bir cana mâl olmamalı zaten bu seçeneği de hiç düşünmedim çok korktum ağladım hamile olduğuma sevinemedim bile yetemeyeceğimden endişelendim ama aldırmayı onu öldürmeyi düşünemedim. Lütfen sen de düşünme kendi çocuğunun katili olma. Ya daha sonra ikinciyi istersen bu sefer olmazsa? Bak ne güzel yazmışsın bazı şeylerin önüne geçilmiyor ertesi gün hapı aldığın halde karnına düşmüş o bebiş demek ki nasip böyleymiş o bu dünyaya gelmek istiyor buna engel olma.