Cansuuderinn Iremylcnkya07 Iremylcnkya07 bi kaza oldu ve ertesi günü hapı kullandım ona rağmen olmuş Tabikide istemediğim için önlem alıyorum ama bazı şeylerde yaşanması gerekir insanın alnında yazar basireti dili bağlanır bişeu yapamaz çünkü olacağı vardır Ben böyle düşünüyorum linçlencek bi durum yok herkesin sevabı kendine günahıda kendine
lahmacunayran48 Cansuuderinn alnında var dıyorsun aldırmayı düşünüyorum diyorsun.alnıma yazılalı başim üstüne de Allah yardım eder sınavın kanımca cana kıymak çok kötü bırsey olmali.resmen evlat katili olacaksın vicdanın rahat eder mi işin gunah kısmından önce .
Iremylcnkya07 Cansuuderinn ertesi gün hapına rağmen olduysa gelesi varmış yiyexek ekmeği varmış ki Allah sana göndermiş onu bence iyi düşün ilerde eminim ki pişman olursun en önemlisi kendi bebeğimin canına kıyabilier miyim diye kendine sor
hnnl Cansuuderinn canım öncelikle hayırlı olsun bak eşim asker doğuda evlendiğimden beri toplasan 3 yıl durduk ilk bebeğim 1 yıl korunmadım ikinci bebeğimde 3 yıl korunmadım 3 yıl olmadı onun sonuncuda oldu şaşırdım yani kardeş olsun gurbette oynasınlar diye 3 üncü bebeğim çok dikkat ettim hamile kalmışım eşim izne gelince 5 aylıktı kızım ağlama krizlerine girdim çünkü ailem yok yardımcım yok kayınvalidem var eltim felan burnumun dibinde ama yardım etmediler 40 ımı tek çıkardım milletin lafına psikolojik şiddetlne maruz kaldım 2 evladımla 3 uncusu karnım burnumda marketime pazarıma gittim geldim dünya ağır eşya kaldırdım ama aldırmadım benim çocuklarımda çok huysuz ama Allah vermiş aldırma inan iyiki yapmadım dersin senin een azından kocan yanında benim oda yok ve tek başıma 3 bebekle gurbette yaşıyorum evlatlarımı çok seviyorum iyiki olmuşlar inan benim halimi görsen kendine şükür edersin şimdi toparlan şükür et evladına sarıl karnındaki miniğe de çok iyi bak arayıpta bulamayan var sağlıkla kal ☺️
Cansuuderinn Suhedalm okadar çaresizimki buraya da bi akıl bi fikir belki içimi rahatlatıcak cümleler yazılır diye açtım postu Ateş herzaman düştüğü yeri yakıyor malesef
Esraerol-geldi Cansuuderinn hakkınızda hayırlısı olsun bakıcak olan sizsiniz 🙏🏼 en doğru kararı siz verirsiniz eşiniz destekcinizse bende doğumu düşünün beraber büyürler ❤️
Cansuuderinn lahmacunayran48 vicdanım rahatsız olduğu için beynimi kurcalıyor zaten İnanın çaresizim ne yapacağımı bilemiyorum
lahmacunayran48 Cansuuderinn geçer bak ablamda aynı durmu yaşadı korunuyordu ama hamıle kaldı oğlu ınsanı ıntıharın esıgıne götürecek derecede yaramazdı ablam duyunca delıye döndü resmen hergun ağlıyordu ne yapacağım diye herkes moral verdi kötü bırsey yapmadı kızı oldu oğlunun aksıne çok uysal bır bebektı hiç zorlanmadı aımdı 6 yaşında ablam ıyıkı dıyor .pişman olacağın bırsey yapma Allah tasıyamacagın yükü vermez .ıyı degılsın belkı sana ıyı gelecek .Kızım 9 aylık hamıleligim çok zordu doğumda ölümden döndüm kanamam durmamıştı balon tedavısı gördüm kaçtın hastanede yattım 1 hafta boyunca ıgnelerle ağrılarımı dındırdıler çok korkuyorum 2 çocuğum olursa aynı şeyleri yaşayacağımdan ama olursa rabbim lütfederse amenna derim dayanma gücü verir diye .lutfen kötü düşünme iyi enerji yükle kendine.Ben çok üzülüyorum öyle dıyen ınsanları görünce ilk çocuğun heyecanı mutluluğu varken 2.evladın ıstenmemesı çok acı bır durum😔
Saresi Cansuuderinn Allah nasip ettiyse vardır bir bildiği ☺️ her önlemi alıp hala olduysa yapacak bir şey yok bence belki birbirlerine arkadaş olacaklar ve size hiç zorlukları kalmayacaktır
minik_sercemm Cansuuderinn kızın o zamana kadar büyümüş olur biraz. Bence aldırma o da bir can şimdi kızını öldür deseler öldürür müsün?
Cansuuderinn minik_sercemm tabikide o da bi can Ama mental olarak iyi bi anne olup onlara o enerjiyle yaklaşamadıktan somra doğursam ne değişicek ki diye düşünüyorum mutsuzluk getircek bana biliyorum Aynı süreçler baştan yaşancwk
ArsAyz Cansuuderinn Belkide aldırman seni daha kötü etkileyecek bilemezsin ki. Oğullarımın arası 20 ay zorlukları oldu elbet ama onların canıım deyip birbirlerine sarılmalarını dünyalara değişmem. İki türlüsü de çok büyük bi karar malesef, şuan üçüncüye bile hamile kalsam aldırmayı düşünemem sanırım Allah yardımcınız olsun umarım doğru karar verirsiniz
birtekizbirikizz Cansuuderinn aldırın desek aldıracak misiniz Veya aldırmayın desek doğuracak misiniz Bu eşinizle sizin aranizda olan bir şey konuşun düşünün ve karar verin burda hemen hemen herkesin ne yazacağı belli
Cansuuderinn birtekizbirikizz insanlar buraya fikir almak için post açıyor biriler öyle dedi birileri böyle dedi diye onu mu yapıcaksınız diyosunuz ozaman kimse post açmasın sizde bu yorumu yapmayın mesela ozaman Burda kapana kısılmış çaresiz bir anne durumunu paylaşıp fikir alışverişi yapmaya çalışıyor sizin bu acımasız ve vicdansız yorumlarınızı görmek için değil
minik_sercemm Cansuuderinn belki karnındaki sakin bir çocuk olacak kızında belki düzelir o zamana kadar. Başka ne diyebilirim bilmiyorum hakkında hayırlısı🤷🏼♀️
havuctarator Cansuuderinn ilerde 2. Çocuk düşünüyorsunuz hiç kıymayın derim 2 çocuk normal bence bende aynı durumdayım kızım 19 aylık ben 11 haftalık hamileyim habersiz oldu kabullenemiyorum ama kendim cesaret edemezdim bundan sonra iyi korunup bida düşünmem
aysealb_ Cansuuderinn ne yaşadığıni bilemem ama yapma, var olan bi cana kıyma çok günah rabbim ya malından ya canından çıkarır, gelen bereketiyle gelir, belki sana iyi gelecek yaralarını saracak, sonradan pişman olacağının kararlar alma canım iyi düşün 🌸