Mmad ipek_duru her şey geçiyor bazen iyi bazen kötü zamanlar oluyor çocuk büyütmek gerçekten zormuş çok çk iyi anlıyorum sizi keşke yakın olsaydık
ipek_duru Mmad keşke isterdim aynı apartmanda beni anlayan biri olsun ama oturduğum yerde aile kimse yok hep bekar ve çalışan hiç komşum yok kısacası 😔
parlamoms ipek_duru bizde 2ay 25günlüğüz aynı durum ama geceleri güzel uyuyo uykuya dalmakta zorlanıyor Ben şahsen ona göre hareket ediyorum zorlamıyorum.