ipek_duru Kızım 2 ay 17 günlük. Gündüz uykuları yok denecek kadar az. Uyutuyorum yerine yatırınca 5 10 dk sonra uyanıyor. Yada sürekli memede kalmak istiyo. Günüm sadece onunla geçiyo ve bi yemek dahi yapamıyorum. Sizler böyle bi durumla nasıl baş ettiniz
aysebb ipek_duru Bizde 2 ay 17 günlüğüz 👼🏻 Uyku saatlerine uyku aralıklarına dikkat ediyor musunuz veya onun uykusu geldiğinde uyutmaya çalışıyor musunuz direk ? Bunlara dikkat etmeye çalışıyorum ben mesela gün içinde 2-3 kere uyuyor bazen 2 saat bazen 1 saat bazen yarım saat. Bu süreler değişiyor hergün aynı olmuyor ama illaki uyuyor yani bu şekilde
Ummuhan321 ipek_duru Benim kızımda aynı öyleydi sürekli ayağımda sallardim yatırdığım an uyanırdı psikolojim çok kötü olmuştu. Ama inan geciyor suan kızım 6 buçuk aylık olduk sende sabret güzel anne normal öyle olması benim denemedigim şey kalmadı kızım hiç uyumazdi gündüzleri o aylarda büyüdükçe geçiyor değişiyor merak etme 🌸
Umay-gmz ipek_duru Benm kızımda 2 ay 26 günlük bir haftadıe aynı şekildeyi saat başı emmek istiyor , yatapına yatırıyorum ayaklar debelenmeye başlıyor ve uyanır gündğzleri 15-20 dk uykuda geceler de enfazla iki saat oysaki geçen haftalarda gece 11 de yatınca 3-4 e kadar uyurdu
ipek_duru aysebb evet dikkat ediyorum ama yatağına koyduğum an tekrar uyanıyor sanki 2 3 saat uyumuş gibi
parlamoms ipek_duru bizde 2ay 25günlüğüz aynı durum ama geceleri güzel uyuyo uykuya dalmakta zorlanıyor Ben şahsen ona göre hareket ediyorum zorlamıyorum.
iremaren Ummuhan321 aç olmadığına emin ol benim kizimda 2 ay 14 günlük gazi varmis damla kullandim hem gazi icin hemde uyku destekli bir damla ac olmadigina da emin oldum hani emiyordu diydu diyordum uyudu diyordum 20 dakika anca uyuyordu sonra baktim ki aç emdi mama verdim baktim 3 saat uyuduğu oldu anladim ki açmiş ve gazi yuzunden uyumuyormuş sende bi dene emzir ve ardina mama ver.
ipek_duru Ummuhan321 inşallah canım annemlere geldim bi süredir annemlerde kalıyorum ama nereye kadar 🙏🏻
Ozlmyldrm iremaren uyku destekli damla ne kullandınız valla delirmek üzereyim hem gaz sancısı hem uyumuyor
Umay-gmz aysebb evet bende tahmin ettim ama bi ara doymuyor sandım filan garip bi hafta , bakalım ne kadar sürecek, değişik şekilde bağırıp seslerde çıkarıyor iki elini birden ağızda emiyor
Mmad ipek_duru benim de 2 ay 20 gün bi haftadır anca biraz düzenki uyuyor ağlıyorsa mızıklıyorsa hemen uyutuyorum mızıklıyorsa ya aç ya uykusu var siz de deneyin. Yatırınca uysnıyorsa kucağımda tutuyorum bazen iyice derin yyuyor o zaman yatırıyorum ams benim de tüm gün kucakta iş yapamıyorum şu ab ilk kez kucağımdayken yatağa uzandım yanıma bıraktım pış oış yapa yapa ikk jdz uyuttum ama kalksam uyanır
Mmad ipek_duru her şey geçiyor bazen iyi bazen kötü zamanlar oluyor çocuk büyütmek gerçekten zormuş çok çk iyi anlıyorum sizi keşke yakın olsaydık
kbrtskn ay aşılarından sonra bebekleriniz de durum nasıldı ?Çok halsizlrşti çok keyifsizleşti emmesi azaldı ben de nasıl baş edeceğimi bilmiyorum
kbrtskn Umay-gmz bende doktora sürekli uyanıyor ama bez sayısı ve kilo alımı normal aç değilse niye uyanıyor demiştim doktor bazı çocukların algıları daha erken açılır ve normalde 3. Ayda başlayan etrafı keşfetme isteği daha erken başlayabilir demişti . Belki siz de de öyle bir durum vardır
Umay-gmz kbrtskn aaaa olabilir saçım hep topuz mesela dün açtım saçımı bana öyle bir bakıyor ki saçlarıma bakıyor resmen
kbrtskn Umay-gmz aynen nesne takipleri falan da iyiyse sürekli konuşuyorsanız bebişinizle muhtemelen sizin ki de doktorun söylediği gibidir rahat olun ☺️