Arkadaşlar valla ben çeyrekli takıyorum o da mecburen hani kaynımız olmasın diye bide eşim çaktırmadan alıp bozdurmasın diye birini bileğime birini boynuma taktım gören ayy ne kadar görgüsüz dese de yapcak bişey yok valla😂çünkü her an ihtiyaç olarak bozdurabiliriz zarar etmek istemediğimiz için herhangi bilezik veya model bir şey yapmadık