Daha önce yarım altın almıştım ve siyah iple bileklik şeklinde takmıştım bir iki ip rahatsız edince daha takmadım şimdi biraz birikmisim var bileklik için zincir mi alsam modası geçti gibi geliyor bana yada üzerine katıp Ajda bileziklere bı tane daha mı eklesem. Siz olsanız ne yapardınız. Birde araba değiştirme planımız var o zaman Ajda bileziklerimi satacam elimdeki ile Ajda alırsam o da gider ama bileklik kalır gibi de ceyrekli yarımli vs o bilekliklere hevesim kalmadı gibi pek