Cansuakbulutyilmaz hiç düşmeyen fitille bile düşmeyen ateşi olurdu. Doktora gittiğimizde boğaz enfeksiyonu, kulak enfeksiyonu idrar yolu falan Dyp duruyorlardı. Enfeksiyon vardı tamam ama 2 haftada bir 10 gün süren ateş olur muydu? Çok garip geliyodu bana. İzmirde yaşıyorum en son eğitim araştırmada profesöre gittik. Bana çok kızdı nasıl antibiyotik verip gönderdiler sürekli dedi. Bebeğe bu kadar antibiyotik yazan doktorun suçu . Senin de suçun dedi bende bilmediğimi onlar ne söylediyse yaptığımı söyledim.ateşlendiği dönemde aft olurdu ağız içi yarası ondan dolayı pfa da olabilir dedi.Test aldılar çocuktan bakıldı 3 ay sonra temiz çıktı .dediğim gibi doktor yine de takipte kalmamızı söyledi. Çok sık tekrarlarsa yine gelin dedi