Cizgilicorap Şuan neler yaşadığını, neler hissettiğini biliyorum canım. Bende aynı şeyleri yaşadım. Öncelikle bu geçiçi bir süreç olucak inşallah bunu düşün kendini yıpratma. Bizde süt ve süt ürünü ile başladık sonra yumurta ve bütün hayvansal gıdaları kestik yok geçmedi. Deri testi ile çoklu gıda alerjisi olduğunu öğrendik. Buğday, pirinç, bulgur vs dahil 30 dan fazla şeye alerjisi vardı. 3 ay sadece patates yedim. Haslama kızartma. Ev tozu alerjsi de olduğu için
Halılari toplayıp, hergün ev süpürüp, vilada yaptım. Misafirliğe bile gitmedim. Tozdan hapşırıyordu. Sütüm azaldı. Mama için rapor çıkarttık. Mamaya alışması da sıkıntılı bir süreçti. Doktor emzirmeyi bırakma dedi çünkü bağışıklığı zaten düşük alerjik olduğu için. 3 ay sonra açmaya başladık diyeti. Şuan baya baya iyi durumdayız, geçti şükür. Sizinde geçicek.