Kuzeyebru2910 zynpgdkl aynı durumdayım bende tecrübesizin sürekli acaba bişeyi mi var korkusu en zoru zaten 😓 allah hepimizin yardımcısı olsun
Kavala_kurabis Kuzeyebru2910 o zaman ağlamaya başladgi saatten bir saat önce yarım saat önce uyutmaya çalış derim
Sevvaldal Kuzeyebru2910 bu arada benim bebeğimin adı da kuzey😊💙 inşallah benzerde sizinki de kısa zamanda bırakır bu huyunu😊🙏
Veysel_aras38 Kuzeyebru2910 hmm canım kolik olabilir belirli saatlerde aglıyosa aralıksız benim oğlumda kolikti 3 ay çok zorlu geçti