Yagmurmeric ben 4 bucuk aylik başladım taddirmaya. Sadece minik minik veriyodum. 5 bucuk aylikken kabakla ve havucla baslamistim. Bal kabagifa guzel oluyodu. Zaten 6. Ayda artik alismisti meyveli yoğurt veriyodum genelede aksam yemeği yaomiyodum sadece öğlenleri hazimsizlik yapmasın diye. 6 bucuk aylikken artık sabah kahvaltısı vermeye basladim yumurta başladım pattaes hasladim. İrmigi veya pirinç ununu hatta yulaf ununu pisirip yumurtayi ve patatesi yumusatiyodum ki rahat yesin icine peynirde atiyodum. Cok şükür iyice alisti. Suan 7 aylik tam 1 yumurta veriyorum. Haslamada beyazini pek yiyemiyor sevmedigi icin ama kirmasjnini yapınca yiyor. Dedigim gibi yumusak oldugu surece hic bi sknti olmuyor. Bide bu ay doyma hissini ogrendi artık doydugunda başını çeviriyor. Erken başlamamizin en kötü yanı kabızlık sorunu oldu. Msela önek veriyim eltimle benim bebeklerimizin arasında 1 gun var fakat o gec başladıgi için hala yemek yerken bisylerin tadına bakarken zorlanıyor. 🤷. Karar senin anneler daha iyi bilir. Benim kizim tamamen oturuyodu ek gidaya basladigimizda