Hanımlar merhabalar bebeğim 5 ay1 haftalık doktor bir arkasimiz var yavaş yavaş meyve süzgeci ile meyve tadimi yapabilir dedi istekliydi biz biseyleri yerken oğlum, dik oturabiliyor yanlara düşmüyor vs. ( Tabi tam dengede duramiyor.) Bı kaç gün elma bı kaç gün armut verdim bı semptok görmedik ama çok mu acele ediyoruz acaba 6 ayı beklesek mı diye içim içimi kemiriyor sizler nasıl yaptınız bir öneri lütfen 🥺