Ben krem falan hiçbişi kullanmadım o göbekteki koyuluk zamanla gidiyor. Birde evet banyoda keselendikçe de gidiyor. Ne kadar zayıfta olsan sanırım o sezeryan göbeği oluyor 46 ile hamile kalmıştım 60la doğum yaptım bebeğim 9 aylık olacak 44e düştüm ama sabahları o kadar olmuyor göbeğim akşam olunca kilom da. Yok ama çıkıyor 😪