elifhumaa depresifanne anlad canım zaten anne yüreği işte korkuyor insan benim düştükten sonra kanama olmuştu K vit yapmışlardı ama kanama yok enfeksiyon da yoksa dediğim gibidir bebeişimden ayrılmazsın inşallah