Kizlar bebeğim doğalı 14 gün oldu 10 gündür yoğun bakımda kaldı 4 gündür benimle göbeğini bu akşam açtım böyle normal.mi yoksa doktora götürmeli miyim lütfen cevaplayın bilemiyorum ne olduğunu kokmuyor ilaç da kullanıyorum göbek bakım setini günde 2 kere böyle akması normal mi akar mi