benim göğüslerim yara olmuştu hatta kan bile geldi mastit oldum neler çektim bebeğimi emziremedim ve şimdi meme reddi hep sağıp veriyorum keşke dayanıklı olsaydım da emzirseydim çok pişmanım 🥹 bebeğim 3 aylık, 1 aydır falan göğüslerimin acısı gitti bence dayanın sizde bir ay sonra geçecek göğüsleriniz alışacak