Yelizinannesi bende 3 ay oldu bebişim sürekli kucakta gezmek istiyor o yüzden evde sürekli onu gezdiriyorum bazen hava iyi olunca dışarı çıkıyorum yemek yiyemiyorum doğru düzgün tüm doğum kilolarım gitti hatta dün tartıya çıktım hamile kaldığım kilodan bile 1 kg zayıflamışım