Yelizinannesi Kızlar deneyimlerinizi almak istiyorum üç ay önce sezeryan doğum yaptım ve emziriyorum korse kullandım ama doğru düzgün toparlanamadı göbeğim sizler neler yaptınız
zhrrvz Yelizinannesi ben korse tayt giydim bol su içtim beyaz ekmek yerine tam buğday yedim protein ağırlıklı beslendim hiç tatlı falan yemedim zaten sevmiyorum 😅 gece emzirince acıkıyordum havuç marul falan yiyordum yoğurt tüketiyordum meyve kurusu ceviz bu tarz sağlıklı şeyler yedim özellikle dikkat ettim emzirirken kilo alan çok var çevremde süt olsun diye herşeyi yiyorlar
Metehati Ecocan Yelizinannesi 83 kg dan 67 ye düşmüş birisi olarak yaptığım şey kahvaltı dışında ekmek yememek abur cubur kola vs tületmemek.Ve en güzeli günlük 7 bin 10 bin arası adım atmak. Tabi yürüyüş düzenli yapıyorum desem yalan olur ama yürüyüş bebişinizede şişede iyi gelecektir🥰
Yelizinannesi zhrrvz evet bende süt olsun diye dana gibi yedim 56 kilo ile hamile kalmıştım Şuan 72 kiloyum allahtan boyum uzun yoksa aşırı kötü görünürdü ben sadece sezeryan göbeğinden rahatsızım
zhrrvz Yelizinannesi 57 kiloyum o göbek bendede var maalesef sporla gidermi bilmem ama alt karın ile başımız belada sanırım 😏
minikkus85 Sabah 2 yumurta domates salatalık, ara ögün meyveli yoğurt üstüne tarçın öglen mercimek çorbası yanına sebze,akşam et yada tavuk yanına salata, tatlı olarak bir iki hurma, ben böyle yaparak 8 kilo verdim
Yelizinannesi minikkus85 aslında sporla verilen kilo daha iyi vücudu toparlar ve sağlıklı ama şartlar malum 🤷