ebruozdemr ses çıkarması çok normal ortama alışmaya başlıyor çok çok fazla sesleri duyup korkabilirler bile benim oğlum öyle olmuştu 😁 bu yüzden korkmasın dikkat edin…
Kundak yapabilirsiniz ben kundak yapardım çok da memnundum. Sizde yapın rahatladiginizin farkına varacaksınız şuan 1 yaşında 🙈❤️