Benimki erken doğdu ondan dolayı olur sanırdım boğuluyor gibi sesler çıkartırdı yutkunur gibi ya da anlatamayacağım şekilde aslında.. Ödüm kopardı bi şey olacak diye ama meğer herkeste olurmuş. Normal. Korkunuz da çok normal. Gün geçtikçe alışacaksınız. Kundak öneririm onun da rahat uyuması için. Dinlenmeye bakın siz.