Ysgl26 En bilinçli snne sizsiniz bravo
Öyleyim. Teşekkür ederim.
Bir kere benim size tavsiyem o doktoru değiştirin, diploması gerçek olan hiçbir doktor bunları söylemez. “En az iki yaşa kadar 0 ekran” diyorlar. Siz de bunu evde sağlamalısınız.
Bakmasa bile geriden gelen sesler kafasını bulandırabilir. Küçük bir risk bile olsa almaya değmez ki. Aslında sizin bazı postlara verdiğiniz cevaplardan makul bir insan olduğunuzu düşünüyorum. Ekran karşıtlığı size antipatik gelebilir ama her şey yavrularımız için. Sevgiler.