Ysgl26 2 yaşında benim oğlum o da aynı. Normalde ben evde hiç açmam TV ama üst katta babannede görüyor TV sıfır ekran değiliz yani ama dediğiniz gibi pek ilgisini çekmez. Geçen gün ben evi süpürücektim dedim artık 2 yaşında TV den açayım çocuk şarkıları hem dinlesin biraz bakar hareketlerine falan, ben diğer odayı supuruyorum 2 3 dakika durdu TV karşısında sonra yanıma geldi 1 saat boyunca hep benim peşimdeydi TV kendi kendine çaldı durdu 😅