TubaB benim kızıma da öyle dediler dediler şimdi 2,5 yaşında kaşık kadar kaldı suratı. Bi kaç kere hastalandı kilo verdi sonra midesi ufaldı zorla yemek yiyor. Memeye de düşkündü baya eskiden hasta olsa da emerdi emzirmeyi kestim yemesi yine düzelmedi. Hiç takılmayın bence kilosuna eğer sağlıklı şeyler yiyorsa aldığı kiloyu abur cubur zararlı şeylerden almıyorsa takılmayın. Benimki ev yemeği yerdi hep boyu uzadı hastalandı kilo milo kalmadı. Çok kilo almış ilerde veremez diyenler niye zayıfladı bu çocuk diyorlar. İnsanlara göre hareket etmeyin herkes bi kulp buluyor