dmr23 aynılarını yaşadım, mememı tutuyordu 1 cekıp bırakıp sankı kolunu koparmışlar gibi ağlıyordu. Bu yuzden de doymuyordu haliyle, meme reddi oluyor sanırım emmicek beni diye üzülüyordum ama sonra ben de okuyunca rahatlamıştım. Biraz akışına bırakın hiç üstelemeyin. Ben arada pozisyon değiştiriyordum mesela, yanıma yatırıp emzırıyordum emiyordu, sağ mememi sol meme gibi tutuyordum gibi gibi değişik pozisyonlar denemiştim. Sonra yavas yavas duzeldi , en buyuk tavsıyem kafaya takmayın hiç, siz stres oldukca reddedıcek