Selam hanımlar mama reddimi atak mı anlamadım kızım 3 ay 26 günlük mamayı yerken bir sorunumuz yoktu hatta 150 cc 3 saat bazen 4 saatte bir tükedirdi bu son zamanla mamayı içmek istemiyor biraz içip coğu biberonda kalıyor bazen biraz dinlendirip yarım saat sonra tekrar veriyorum aynı biberonu oda içerse içiyor saatlerini de uzun bırakıyorum ki iyice acıksınn da biberonu bitirsin diye sonuç gene aynı mamayı sevmemiştir dedim değiştirdim yine aynı neden böyle yapıyor ilk bebeğim olduğu için çok tecrübesizim yardımcı olur musunuz