Buket57 MiraySu55 teşekkür ederim🥰 bende öyle yapıyorum bazen,normal içme suyunu cam şişe alıyorum şu anda arıtmadan direk vermedim daha aslında versem olur dimi 🫠
Bet25 Buket57 ben kaynamıs suyum olıyo sıcak bıde kaynamıs sogumus suyum oluyor ıkısını karıstırıp ılıtıyorum öle mama yapıyorum iyi geliyor gazı cıkıyo kakasını yapıyor ılık oldugu ıcın