Whitewomen35 zor ve nantıklı birşey değil tabikide ama 1 ohlum ve bir kzım vardı biz bunu onceden beride çok istemiştik ve allah nasıp etti sadece 3ncü sprile güvenmemizle oldu aksi gibi üzerine deprem oldugu için piskolojimiz düzgün değildi zor çok zor ama allah yardım ediyor korunmasını biliyoruz ama allah nasip ediyor