mlmd Asla yargılamak istemiyorum ama kendimi tutamıyorum 21 yaşında 3 çocuk yapmak için fazla cesaretli değil misiniz hemde günümüz şartlarında ? Şimdiki nesil çocukları inanılmaz enerjik çocuklar, uyku nedir bilmiyorlar yemek nedir bilmiyorlar ki en önemlisi zaten çocuklar adı üstünde . Yorgunluğunuzu anlıyorum psikolojik olarak kötüsünüz evet hepimiz zaman zaman bu durumları yaşıyoruz çocuklara bağırmak çözüm değil hadi diyelim bağırıyorsunuz sonrasında nasıl iletişim kuruyorsunuz bu çok önemli çocuklar sizden uzaklaştıysa demekki onlara yeteri kadar ilginizi aktaramıyorsunuz demektir . hiç desteksiz eşinizin de desteği olmayacağını bildiğiniz halde niye 3. Yaparsınız ki lütfen çocukları sadece bu dünyaya doğurmak için getirmeyin .