anneden sizi çok iyi anlıyorum ama lütfen kendinizi zorlamayın.ve üzülmeyin. Kızıma böyle olacak psikolojisi bozulacak diye çünkü ben öyle diye diye kurdeşen döktüm sıkıntıdan. Sakin olun. Çocuklar çok unutkanlar evet çok akıllı ama çok unutkanlar.dun ne yaptıkları akıllarına gelmez her gün onlara yeni bir gün. O yüzden bu bir süreç atalatacgiz sizde bizde emin olun. Sadece biraz daha zaman lazım. Atlakttijtan sonra düzeniniz oturduktan sonra çocuğunuz da o düzene aliscak kardeşini kabullenecek onu sevicek emin olunn. Sadece sabır birazcim daha sabır . Çünkü biz çok güçlüyuz ❤️❤️❤️