mobesebesir catgirlmoms kan değerlerine baktirin vitamin eksikliği varsa takviye başlayın beslenmesini düzenleyin 3 ay uzun Bi süre
catgirlmoms mobesebesir takviye kullanıyoruz ama yeterli gelmiyor sanırım. Şu zamanda hep hasta için götürdüğüm için bağışıklık vs bakmadılar. Enfeksiyon arayışına girdiler. Ama bunun için de çabalamam gerek . Teşekkür ederim 🌸
Melek34011 catgirlmoms antibiyotik bağışıklığını epey düşürmüştür bolca prebiyotik probiyotik içeren gıdalarla bağışıklığını güçlendirin. Bebişte ateşli Akdeniz anemisi falan olabilir mi genetik geçişli bir hastalık kuzenimin bebeğinde çıktı kuzenim taşıyıcı imiş hiç bilmiyorlardı bebek sürekli ateşleniyordu hep gribal enfeksiyon dediler en son maalesef havale geçirdikten sonra ciddi bir araştırmaya girdiler o sayede öğrendiler Akdeniz anemisi olduğunu
catgirlmoms Melek34011 ben de romatizma hastasıyım . Bunu da dile getirdim herhangi ateşli bir hastalık olabilir mi diye . Viral enfeksiyon deyip yolladılar maalesef.
catgirlmoms Melek34011 evet ya probiyotik aldık ama yeterli gelmedi hatta antibiyotik sonrası aşırı derecede pişik oldu.
catgirlmoms mobesebesir çok teşekkür ederim . Maalesef ilaçla kullandık çok az geldi . Şu an desteklemeye çalışıyorum . Gıdalar + ptobiyotik ilaçları ile.
catgirlmoms TeacherrMom çocuk doktoruna götürdüm. İnfluenza testi adenovirüs ne varsa yaptı . Sonuç negatif . Bu perşembeye tekrar randevu aldım anlamıyorsa gerekirse yönlendirsin😢
Melek34011 catgirlmoms anladım canım ateşin yanında farklı bir rahatsızlığı var mı burun akıntısı burunda tıkanıklık kusma gibi
TeacherrMom catgirlmoms inşallah biran önce iyileşir yavrumuz. Deidigm gibi KBB doktoru daha kesin tanı koyacaktır. Görümcem de çok çekti 2 sene boyunca çocuk her ay ateşlendi her ay antibiyotik kullandı. Yazın bir nebze hafifliyordu ama kışın sürekli ateş. Şükür bademcikleri aldirinca çocuk düzeldi şimdi çok iyi masallaah
catgirlmoms Melek34011 Yok canım hatta ateş deyince influenza ,covid, adenovirüs testleri yapıldı hepsi negatif çıktı. Aylardır sadece ateşten çekti sadece birinde crp miz çok az yüksek çıktı . Ama sonra düzeldi.
catgirlmoms TeacherrMom inşallah ya çok teşekkür ederim. Bizim de tam olarak anlattığınız gibi .Hatta bir buçuk yaşına kadar kızımın hasta olduğunu ve antibiyotik kullandığını bilmem . Ama bu süreç bizi çok yordu. Birçok bölümden çare arıyoruz . Umarım bir çözüme ulaşır.
TeacherrMom catgirlmoms inşallah çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum bebeğinize ve tüm bebeklere 🌸
Melek34011 catgirlmoms farklı doktora gösterin mutlaka inşallah ciddi bir durum değildir belli ki farklı bir problem var Allah şifa versin ❤️