3 aydır geçmeyen bir ateşimiz var . 3 ay içerisinde 3 kez ayrı ayrı antibiyotik kullandık .
İkisinde kanında enfeksiyon çıktı . Enfeksiyon tamamen bitti . Ama ateş aralıklarla sürekli kapımızı çaldı .Burun akıntısı , öksürük çok nadir oldu . Salgın olduğunun farkındayım . Ancak bu kadar sık aralıklarla ateşin olması normal mi ?
Doktora götür demeyin.Şimdi girdik eve .