sykrmvrl saglikla buyusun bebeginiz, burada bence yaptırın gibi yorumlardan ziyade, aşının içeriğini iyi araştırın, fayda zarar hesabı yapın, faydadan çok zararı varsa mantıken neden yaptırasiniz ki, üstelik 3 aylik ,
Lafın kısası aşının içeriği, zararları yan etkisi hepsini iyice araştırın öyle birden karar vermeyin derim, herkes yaptırıyor ben de yaptırayım diye dusunmeyin