helbestt sykrmvrl ben yaptırmak istemiştim fakat bizim bebek alerjik olduğu için doktorumuz önermedi çünkü rota bağırsak etkili bir aşıymış ishali arttırıyor varsa kakada kan onuda çoğaltır dedi
Alpinannesii- sykrmvrl bebeğim 5ay10günlük iki dozunuda yaptırdım. Bence de çok gerekli hele şu salgında mutlaka yaptırın. İlk dozu 1300 tlydi ikinci dozu1700
nuroner helbestt benim bebeğimin de besin alerjisi var 2ayda değl 3ayda yapıcaz alerjiden dolayı öneriyorum dedi
Aryamlinamom helbestt bizde yaptırdık son dozunda sonra alerjisi varmış tabi bilmiyorduk sonra kanli kakamiz oldu
helbestt sykrmvrl bizimde sürekli sulu anne sütü alıyor sadece hiç katı kaka yaptığını görmedim 3 aylık
BENOYLEUYGUNGORDUMM sykrmvrl rotarix yaptırdım 3. Ayı ilk dozu 5. Ayı ikinci dozu geçen hafta yaptırdım. Fiyatını merak edenlere ben 1740 aldım zam gelmiş
ftslbs Bizde yaptırdık çok gerekli kendi yeğenime bizzat şahit oldum yaptırmamisti ablam çok kötü oldu 10 gün boyunca ishal kusma felaketti bizdede 6 gün ishal oldu emdiği için hep sıvı yapıyordu ama çok şükür bir yan etkisi olmadi