miracberilmom mehtapppppp kaşık maması biberonla oluyırsa bende bi deneyip vereyim canım . Inan bızım de aynı yemedi hiç artık dişlerimi sıkıyorum beynim çatlıyor ne zormuş yemeyen çocuk
Edo_yekta12 Dnz15 ahahhah Kaynanalar genel böyle heralde aynen her aglamasinda aç bu çocuk diyodu sanki çocuklar sadece açlıktan aglarmis gibi
cakarebru 10 aylik olcak 1 hafta sonra 9.5kilo bana gore gayette norml kilosu dogum kilosuda 3750 di zayfda degildi ayina gore hep norml kilo aldi takmayn anneler kilolu olup bogum bogum bacaklari olup napsinlar zayf bebek daha atik oluyor
Celik02 mehtapppppp Benim oğlum da 9 buçuk aylık tam.1 ay önce kilosu 8.600 dı.Doğum kilosu 2.500 dı.Doktoru falan normal diyo gelişimini 🤷♀️ Sanırım persentilde kilosu kadar boyu da önemliymiş.En son 70 cmdi bana kısa gibi geliyor amaa sizinkinin boyu kaçtı?
mehtapppppp Celik02 9 aylıkken 71 cm di ama benim oğlum kısa doğdu 47 cm. Normalde bebekler hep 50 cm doğarmış. Doktorumuzda boyuna veriyor dedi ayına göre boyunu persentilde yakaladı normalde daha kısa olması lazımmış dedi o yüzden kilo almıyordur dedi
Celik02 mehtapppppp Benim oğlum da aynı şekilde 47 cm doğdu.Sorduğumda kilosu da boyu da normal diyolarr.Sanırımm biraz da yapısal bende babası da çok uzun insanlar değiliz artık onaa yoruyorumm 😊
mehtapppppp Celik02 bencede boyu normal boyuna çok takılmayın erkekler ergenlikte birden boy atıyorlar ben 165 eşim 176 cm çok uzun olacağını düşünmüyorum ama yine de standart tüm erkeği boyunda olur :))