Dnz15 Hah aynen bide doktora laf ediyolar. İlk 6 ay sadece emzirdim doktor mamaya gerek yok dedi. Kaynanam kaç kere mama ver bu çocuk aç doymuyor kilo almıyor yaramıyor o kadar laf etti ki ve çevrediler de öyle bir gün çıktı geldi mama almış zorla icirmeye çalışıyor bebeğim biberon tutmuyor Allah’tan da yapamadı istedigini