889523 ötesini berisini bizde düşünüyoruz ama almak gerekiyorsa alınmalı ben yazın kıyafetini kıştan alıyorum yazın uçuyor fiyatları dolabı tepe tepe dolduramıyorum yenmiyor diye eşim asgari ücretten fazla alıyo ama biz yine köşeye bişey atamıyoruz ha bizim tek seyimiz belkide mama kullanmamaktı ama her ay 300 sadece bezine gidiyor kıyafetlerini de ordan burdan alıyorum 2. el de diyebilirsin ama ihtiyaçlar bitmiyo yani günlük market alışverişi sadece ekmek akşam yemeğş vs 1000tlden asagı çıkamıyoruz tutumlu değiliz aslında tutumlu olmak zorunda bırakılıyoruz bu ay almadığını gelecek ay zamlı alıyosun