Kızlar malum hayat pahalılıgında ister istemez tutumlu oluyoruz hepimize faydalı olucagnı düşündüm tutumlu olduğunuz evde falan varmı bi taktikleriniz veya nekadar tutumlusunuz ne derecede mesela ben telefonuma kontür attrmam bayadr evde oldugum için evdeki internetten kullanrm birinide ordan ararm ekstra paket gereksiz gelir bana bide evde toplu alışverişe çıkmam anlık ne eksikse onu alırız sadece bişey alıcaksam ürünü bekletirim indirim veya kupon falan dışardan magazadan almam internetten kuponla daha uyguna geliyo varmı sizinden böyle yaptklarnız paylaşında fikir edinelim