elif_eslem Gulcinavci ya ne kadar iyi birisiniz çok teşekkür ederim bazen o kadar doluyorum ki kimsem yokmuş gibi eşim çok yardımcı oluyor fakat çalışınca işte sağolun
Gulcinavci elif_eslem Ne demek rica ederim elimden gelirse ne mutlu 🥰 İyi ki eş desteğiniz var büsbütün yalnız değilsiniz zamanla her şey çok daha iyi olacak rayına oturacaktır inşallah
Unicorn67 mervecanim ay ben ilk 10 günden sonra tek kalmak istedim hep tek başıma baktim bebeğime yoruldum boş şeyler duymuyorum
Gulcinavci elif_eslem Allah ağzınızın tadını bozmasın inşallah 🥰 ileride bugünleri gülümseyerek hatırlarız umarım bebeğimiz her geçen gün büyüyor ve bugünlerini gerçekten çok özleyeceğiz