@sarisinbayan o sorumluluğu şu şekilde alirim evlenmem borçları bitene kadar evliliğin amacı eşlerin yeni bir hayat kurması olduğundan herşeyi amacına uygun yaparım evlilik kaçmıyor ya neden gecirecegim belki de en güzel zamanları rahat yasayamiyim he olduktan sonra da şikayet etsek neye yarar bu kesinlikle eşimin hatrına kabul edebileceğim maddeler arasında bile sayılmaz kusura bakmayin ama 4 yıldır o sizin hatırınızı hiç saymamış bence onlarda böyle rahatlar fazla sorumluluk almak istemeyen kişiler genellikle aileden de kopamıyorlar