Meraba kızlar 4 yillik evliyim bir yaşında cocugum var ve kaynanam gille yasiyorum iyiligine cok iyiler ama herseyime karisirlar bazen cocuguma sinirlenir oflarim puflarim yeter artikk yordun beni derim cocugu isteyen sensin zorluklarına katlanicaksin der cogu zaman uykusuz kalir hadi bebeğim birlikte yatalim benim uykum geldi senin gelmedi derim kayinpederim hemen yat kizim sabah erken kalkip inek sagacaksin diye alay eder gorumcem yedigi bulasiklari yattigi yatagi toplamadan gider kaynimm ayri bi derrt ayri eve cikmayi cok istiyorum ama esim suan beklemede sizce ne yapmaliyim ? Dedigim gibi cok iyiler ama herseyime karisirlar kendi anne babam gibi cok severim cok kararsizimm 😏😏